Bandyns tecken även nästa år!?

Albin har ju under nästan hela terminen hävdat att han ska sluta spela bandy när säsongen är över.

På ett vis kan jag förstå honom för han har verkligen fått kämpa med både skridskoåkningen och bollföring men nu när han äntligen har börjat komma i kapp sina lagkamrater som tränat ett par år tycker jag det är synd men han får  naturligtvis bestämma själv.

Den stora vändningen kom i lördags när det var "Villa Cupen"

Albins lag vann och de fick massa priser och en guldmedalj. Efter prisutdelningen kom han in i omklädningsrummet och tog av sig benskydden. Bad mig att lägga dem fint i väskan så de var hela och fina till nästa säsong.

"Du ska ju sluta" säger jag

"Nej" svarar Albin. "Jag ska fortsätta så jag kan vinna Villa Cupen 2010"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0