Tjejfest

I onsdags kväll ringde mitt kusinbarn på kvällen och sa att "de" skulle gå ut och käka på Harrys och ha lite tjejkväll.
Kul, säger jag och undrar när. Tänkte att det blir till helgen någon gång.
Vi hämtar dig om 40 minuter blev svaret!
Oops, världens huvudvärk, ofräsh, ska laga mat till familjen, vi ska städa hela huset, Tomas trött och inte på bästa humör. Linnea var arg på allt och alla (mest mig men hon tog ut det på hela familjen)Kändes inte som rätt kväll att lämna honom med allt där hemma. Efter en kort överläggning med Tomas bestämde jag mig för att hänga med!

Det var min kusin som fått ett infall när hennes dotter och mamma kom förbi på eftermiddagen och sa att hon ville hitta på nå´t kul.

Vi gick till Harrys och käka pubmeny och tog ett glas vin. Därefter åkte vi hem till kusinens partypingla till mamma och fick kaffe och avec.
Som jag skrattade denna kväll, det var många nya fräckisar man lärde sig... 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kom du ihåg historierna dagen efter nu då? :D

2009-01-30 @ 18:52:18
URL: http://kajsandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

någon party morsa är ja ju inte

2009-02-04 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0