Bowlingfest

I fredags var Albin på bowlingkalas. Det var två klasskompisar som fyllde år.
Jag hämtade Albin halv fyra och klockan fyra var kalaset. Brevid bowlinghallen ligger en inredningsbutik "Fridas Hem" www.fridashem.se och jag passade på att ta en lång och njutningsfull stund där inne. Det var mycket fint. Hittade bland annat ett köksbord, precis sånt som jag vill ha. Har hittat på andra ställen men då har inte måtten varit de rätta. Här var tyvärr ALLT rätt UTOM priset: 6590 spänn. Då måste man ju ha stolar till det också! 

Albin hade i alla fall jättekul på kalaset. Discobowling med häftig musik, hamburgare och godis är tydligen receptet på ett mycket lyckat barnkalas.

Vi skulle fått gäster på kvällen men Tomas var sjuk så jag åkte och handlade och vi hade en myskväll framför TV-n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0