Uppdatering

Ja, då var det en hel del att skriva igen. Det blir ju ofrånkomligt när man bloggar varannan vecka ungefär och jag lär väl inte få med hälften ens.

Jag har hunnit med en Fastighet 09 till i Malmö och Lund. Har jobbat en dag till på Lundsbrunns kurort. Tomas har varit på maraton i Prag. Han sprang inte själv utan var hjälpreda åt de 5 andra svenskarna som sprang och supportade dem genom att ta en öl eller två under tiden.
När Tomas var borta i Tjeckien så åkte jag och barnen till svärfar med sambo och bodde övernatt. Firade Earth Hour och åkte tåg och spårvagn till Universeum. En himla trivsam helg.

Jag har hunnit med en maginfluensa och barnen har varit lite småkrassliga men inget utöver det "vanliga".

Kommentarer
Postat av: Kattis

Äntligen! får vi höra hur ni har det! Kram

2009-04-17 @ 06:59:25
URL: http://kattisochgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0