Gammal?

När jag var yngre hörde jag ofta de gamla säga att "det var bättre förr". Jag tänkte alltid att de var gamla och tråkiga och om det nu var så mycket bättre förr varför hade man då ändrat saker? Jo, för att man kom på en lösning som var bättre. Det var nog helt enkelt bara hemvant och man ville därför ha det som vanligt. Alla förändringar är naturligtvis inte bättre men många är väl det i alla fall.

Härom dagen när jag gick in på min mail hade de ändrat om hela sidan. Den såg helt annorlunda ut, andra knappar, andra funktioner, ny designen. Nu sitter jag där och letar efter knapparna och svär för att det tar så lång tid och undrar varför man hela tiden måste ändra på allting. Jag som precis hade lärt mig var knapparna satt och hur det fungerade.

Känner ni igen symptomen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0