Mamma Mia!

I torsdags eftermiddag ringde Josefin (jobbarkompis som är mammaledig) och frågade vad jag skulle göra på kvällen. Hennes "mammagrupp" skulle gå på Mamma Mia och en tjej hade fått förhinder. Självklart hängde jag på!

filmen var bra men kanske inte så bra som jag förväntat mig. När man hört av nästan alla man känner att den är superbra och läst i tidningar att det är det bästa i filmbranchen på många år så har man ju ganska höga förväntningar. Bra var den dock och absolut sevärd. Kom ideligen på mig själv med ett leende på läpparna. Jag har nog aldrig "lett" mig genom en hel film. Grät gjorde jag bara en enda gång. För er som inte vet så lipar jag till alla filmer. På Lejonkungen började jag böla efter 20 sekuner och slutade inte förrän filmen var slut.
Hur som helst, filmen var bra även om det kändes lite konstigt att se och höra Brosnan och Skarsgård sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0