Nästa års immunförsvar...

...håller vi på att bygga upp för fullt. För med tanke på vilken förkylningshöst detta varit måste utgången bli ett toppen-immunförsvar 2009!

Själv har jag varit förkyld i snart 4 veckor. Lagom tills jag känner att förkylningen håller på att ge sig kommer en ny. Har satt sig på stämmbanden denna gång så det har varit lite svårt att prata ett par dagar och varit så fantastikt trött att hela huset hållit på att förfalla. Igår fick jag ta strumpor ut tvättkorgen till Albin för jag har inte orkat tvätta...eller rättare sagt inte orkat hänga tvätten som legat i maskinen i 48 timmar och fått 2 tvättar och 1 sköljning. Idag mår jag dock bättre, har ingen feber och har redan tvättat 2 tvättar och den tredje ligger i maskinen och än är jag inte utmattad. (kan inte Tomas tvätta då tänker säkert alla, inte bara feministerna, men han är i Ronneby måndag till torsdag så det funkar sådär)

Förra veckan hade Linnea ögoninflammation så då var jag hemma med henne och det var ganska bra med tanke på hur jag själv mådde och i går ringde de från skolan och trodde att Albin fått vattenkoppor och det stämde. Igår hade han en koppa på hela dagen men feber och kände sig kass. Idag har han skrapat ihop ett 50-tal. Får väl se vart det landar. Lyckas nu Linnea få vattenkoppor inom ett par veckor så är vi ju klara sådär lagom före jul...perfekt timing, planerad in i minsta detalj!

Kommentarer
Postat av: Maria Coop

Hallå i sjukstugan !

Kul att höra att du mår bättre - jag saknar dig !

Hoppas att inte Albin kliar ihjäl sig och att Linnea får vattkoppor nu så har ni haft det sedan !

Ha det så bra ni kan ! VI ses !/Maria Coop

2008-11-27 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0