Ytterligare influensaoffer

Ja, då har även Albin och Linnea drabbats av årets influensa. I tisdags kväll efter kalaset hos Lukas fick Linnea feber och på natten fick även Albin feber. Tomas blev ju sjuk i fredags kväll och idag- torsdag är första dagen han är helt feberfri så han har varit lite hängig. Barnen verkar klara sig bättre men de är ju inte så känsliga för feber som vi vuxna.
Peppar, peppar- jag mår fin-fint!

Dessa dagar har fördrivits med spel, tv och tvätt och städ. Storhandlade gjorde jag ifall vi skulle bli liggandes allihop men igår trodde jag att jag skulle krypa ur skinnet. Det var nog årets längsta dag. Jag kände inte för att göra något (hela huset var i kaos så det fanns inte brist på saker att göra) Jag gick bara och tittade på skiten och tyckte dagen var JÄTTETRÅKIG. Idag känns det bättre, det var till och med kul att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0