Väderväxlingar

Igår insåg jag att den enda dagen jag har tid att göra något roligt med barnen den här veckan var idag. Det skulle bli fint väder så jag sms-ade ett gäng och sa att jag skulle åka till Valy-stranden och bada med barnen på förmiddagen. Det var några som nappade men när jag vaknade vid 6-tiden i morse var det ösregn och åska. Klockan 7 var det fortfarande regn och mulet så jag gjorde mig ingen brådska. Gick till datorn och kollade vädret, jodå det skulle vara bra väder idag.
Klockan 9 hade vi 20 grader varmt och klarblå himmel. Inte ett moln så långt ögat kunde nå.

Det är en av de saker jag kommer sakna med Tjeckien, klimatet. Varmt och skönt på sommaren. Åskregn ett par gånger i veckan men det blir snart fint igen.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

vi har inte haft så pjåkigt väder här heller....hur man nu ser på det....

2008-06-29 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0