Magsjuka

När vi var i Velke Karlovice i helgen började Jake och Vendulas lille 1-åring att kräkas och sedan fick han feber. På söndagen när vi åkte hem fick vi ett SMS från Gustafssons att deras äldste son börjat kräkas i bilen så på söndagkvällen satt jag och barnen och stoppade i oss hela vitpepparkorn. Jag åt a la natruell och barnen med jordgubbsylt. Tyvärr hade det ingen effekt på Linnea för i går eftermiddag började hon gråta över sin onda mage och på kvällen var det dags för kräkningarna. Hon har klarat natten bra och nu sitter hon på toaletten istället. (de få tillfällen hon faktiskt hinner dit)
Jag går och håller tummarna för att mina pepparkorn a la naturell har fungerat bättre och Albin går omkring och hoppas på en magsjuka för då får man se på TV hur mycket man vill...

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hoppas att ni snart blir bättre....här flyger influensan fram.....
Kram på er

2008-02-26 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0