Tradera

Jag och Tomas har rensat en hel del. Har lyckats packa upp nästan alla flyttlådor (bara 2 kvar av 50) Som de flesta av er redan vet så var vi tvugna att rensa för att få plats med allt och det har blivit ett flertal fulla "billass" till tippen, FA-fundet m.m.
Porslinet som jag tänkte skänka bort eller låta en antikhandlare hämta lyckades min kusin övertala mig att sälja på Tradera. Tur var väl det, jag fick 3130 kronor för porslinet. (och då har jag inte sålt allt ännu!) Provisionen som Tradera tar för detta är 199 kronor. Det kan man ju stå ut med.

Nu återstår bara det jobbiga -  att packa allt och skicka till rätt person med rätt frakt. Köparen betalar nämligen frakten. Jag har 18 paket som ska skickas till olika ställen i Sverige med olika innehåll. Det måste vägas och när pengarna finns på kontot åker jag till Posten.
Tack snälla kusin! Du kanske skulle börja ta provision på alla dina goda idéer!


Kommentarer
Postat av: Kusin

Vad kul att det gått så bra!

2008-12-20 @ 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0