Svedala

Ja, då var man tillbaka i kära gamla Svedala! Känns bra än så länge. Hade 6 dagars ledighet innan jag började jobba och jobbet känns faktiskt okej det också. Inte så säker på att vår datakille håller med om att det är lika kul att få tillbaka Sveriges största dataklant men men, sån´t är livet!

Hemma ser det ut som kriget. Vi har fortfarande 30 flyttlådor som inte är uppackade och en full carport. Förklaring:

Det tar inte så lång tid att packa upp en låda men det tar lång tid att rensa. Skåpen är FULLA och man måste således rensa innan man kan ställa in något. Då kommer frågan; Vad ska vi slänga, vad ska vi sälja, vad ska vi ge bort?  DET tar tid. Men det känns inte som någon idé att slänga in saker i skåpet och sedan komma på att man måste röja. Det får helt enkelt ta den tid det tar och vi har trots allt packat upp 29 flyttlådor på en vecka.

Trötthet har kännetecknat denna vecka. Vi är SÅ trötta men kom på att vi var lika trötta ett par veckor efter vi flyttat till Tjeckien. Det är väl omställningen.

Idag ska Albin på barnkalas i bowlinghallen och han tycker det är underbart med alla kompisar på gatan. Honom har vi knappt sett röken av sedan vi kom hem. Är inte "grabbgänget" hemma hos oss så är de hos de andra. Linnea tycker det är lika roligt och pratar mycket och ofta om MIN kompis Alice... osv.

Ja, då var lunchen slut och dags att boka lite besök. Behöver boka ett par till för att kunna gå hem och tycka att jag gjort en bra insats.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Å vad avundsjuk jag blir när jag hör hur Albin och Linnea har det. Jag längtar jätte mycket efter att Jakob och Lukas ska få det så oxå. Ni är saknade här nere, av hela familjen Gustafsson. Kram på er!

2008-08-24 @ 16:55:59
URL: http://kattisocchgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0