Romeo och Julia

I söndags eftermiddag när vi var på väg fram på stan ringde Tomas mobil. Det var hans chef Robban som med sin fru Alena skulle åka på balett i Prag på kvällen men han hade fått feber. De undrade om vi var intresserade men det slutade med att jag och Alena åkte iväg.

Vi tog tåget och en sallad på en restaurang på vägen. Jag har aldrig varit på balett och det är en av de saker jag hade på min "att göra i Tjeckien innan vi flyttar hem-lista". Det var en uppsättning på Nationalteatern som var 50-talsinspirerad med lite maffioso-stuk. Den var jättebra, teatern var vacker och Alena ett mycket trevligt sällskap.

   Tyvärr blev bilden lite mörk (särskilt med tanke på att det var ljust där inne)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag har oxå varit på balett en gång i mitt liv....helt fantastiskt!

2008-04-15 @ 09:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0