Arbete

Igår, torsdag, var jag på skolan och arbetade medan "den vanliga" läraren Katarina Nyberg, från Lidköping skötte lite ekonomi och planering. Vi har  tre elever. Albin klass 1, (han är ju 6 år och har börjat ett år tidigare) Ebba som går i 4:an och Alex går i 6:an. Sedan är det tre äldre elever i ett annat klassrum. Elin, Hanna och Mattias. De går på högstadiet och läser på distans.
Efter jobbet åkte jag och Albin och hämtade Linnea på dagis, Tomas kom hem strax därefter så vi åkte till vår bykrog Fajn och åt kvällsmat. Jag skjutsade hem familjen och fortsatte hem till Katarina för att planera resten av hösten med aktiviteter och vilka dagar jag ska gå in och vikariera och var hemma vid 20,30.



          
Skolan                                    Klassrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0