Yrsel

Idag var första gången jag hade mina glasögon och det går ganska bra. Ett lätt illamående- liknande graviditetsillamående - NEJ! JAG ÄR INTE GRAVID!

När man tittar på skärmen med glasögonen så blir texten för det första lite skarpare (och det är ju varken konstigt eller dåligt) men den blir även lite förstorad. Det gör att varje gång jag tittar på tangentbordet eller åt sidan så förföyttar sig allting några centimeter och då blir man lite yr. Det är väl en vanesak.

En till fördel jag upptäckte i morse till min närmaste kollegas stora förtret är att allting längre bort än datorn blir suddigt, så även han!

(Tur att min kollega både har humor och lite självdistans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0