Chokladmassage

Min granne jobbar ibland på Lundsbrunns kurort som massör och med andra spa-relaterade aktiviteter. Hon frågade om jag kunde tänka mig att jobba extra där på helger och jag tyckte det var en bra idé. Jag har ju inte fått så mycket praktik sedan jag gick kursen.

För några veckor sedan skulle jag komma dit och provmassera men jag fick ställa in. Det dröjde dock inte så länge innan de ringde på mobilen när jag var på dagis och hämtade Linnea. De var medvetna om att jag inte provmasserat men de hade kris på helgen och undrade om jag kunde jobba.

På söndagen var det dags för chokladmassage. Hade inte hört talas om detta men det var inte så stor skillnad på det och vanlig massage.

Det är en olja med kakao så oljan är brun. Det är en avslappnande massage så den är lite lugnare och mjukare än normalt vilket passade mig utmärkt. Både vanligt otränad och massage-otränad och 5 massager i rad så var det en bra mjukstart, som gav mersmak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0