Nej, man ska inte lura sina barn

För en stund sedan ropade Linnea och sa:

-Mamma, kan du puffa till min kudde.
-Det gjorde jag ju alldeles nyss när du gick och lade dig, svarar jag
-Men den är platt nu, ropar hon tillbaka.
-Okej, svarar jag men du får vänta tills jag är klar vid datorn.

Tänkte att det blir nog inga problem. Hon brukar somna inom 5 minuter så väntar jag en stund hinner hon somna. Men så hörde jag att hon låg och pratade så jag gick in till henne och hon var vaken och lågo och småpratade med sin docka. Kudden hade hon slängt vid fotändan i väntan på en tillpuffning.

Stackarn har legat utan kudde i 30 minuter och bara väntat på att jag ska komma. Jag måste sluta upp med att skjuta upp allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0