Träning

Så här i början av året brukar min motivation att träna vara lite högre än normalt och när "mamma-lediga jobbarkompisen" frågade om jag ville köra igång var jag inte sen att hänga på.
Det var gratisvecka på Korpen så vi provade "hopplös gympa" som var jättebra. Däremot fick inte jag någon gratis provapå-vecka för jag hade ett kort där sedan några år tillbaka när jag och "mamma-lediga jobbarkompisen" styrketränade där. Hon hade samma kort  men fick träna gratis i alla fall för de orkade inte ta tag i det då (5 minuter innnan jag kom) men men, ingen idé att vara bitter. Bitterfitta kan jag välja att vara en annan dag.
Idag ska vi gå på nästa "hopplösa gympa". Får se hur det går för det känns fortfarande i kroppen. Det brukar i och för sig släppa när man värmt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0