Snuskiga fantasier

Det är tur att man har arbetskamrater som förgyller tillvaron för en. Förra veckan hade vi flera diskusioner om olika sex-ställningar. Varför då, kanske ni undrar?
Jo, för fru C som jag kallar henne i bloggen hade läst inlägget om de nya möblerna och tyckte jag hade blivit en aning för privat i min blogg. Varför då, undrar ni kanske igen?
Jag skrev ju i min blogg att jag mutat Tomas med en "42.a"  (42 tums TV) men fru B trodde jag mutat honom med en "69.a".
Det var en ganska kul diskusion om hur en 42.a skulle gå till rent praktiskt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha, kan tänka mig att det finns många män som skulle vilja vara en fluga på väggen när ni fikar.

2009-01-14 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0