Kalmar - Växjö

I måndags förmiddag gick jag hem från jobbet med feber och förkylning. Min förra förkylning hade just börjat släppa. Typiskt, men sån´t  är livet. Min kusin ordnade så min morbror hämtade barnen på dagis.
På onsdagen var jag som tur var feberfri och mådde mycket bättre för då var det dags att åka på min första Fastighet08. Det är mässor vi anordnar för bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare: www.fastighet09.se och www.marknadsrespons.se 

Jag var på jobbet klockan 07,00 där vår IT-kille fixade deltagarlistor och lite annat till mig och 7,30 tog jag vår lilla jobb-pickup till Kalmar. Ganska regnigt men lite trafik så det flöt på bra med Rix FM och ljudboken "Grabben i kuvösen brevid". Checkade in på hotellet och drog i väg till Kalmarsalen www.kalmarsalen.se  för att börja fixa inför mässan. Var tillbaka till hotellet vid 21,40 och gick ner till foajen med ett glas vin och boken "Bitterfittan" som jag förövrigt kan rekommendera även till er som inte är "bitterfittor".

På torsdagen åt jag frukost med "Mockfjärds fönster" (som jag inte kommer ihåg namnet på för jag är ju ganska kass på det) innan jag drog vidare till Växjö för nästa mässa. Checkade in på hotellet, tog en lunch på stan och tänkte mig en gedigen shopping men hittade inget annat än en julklapp till barnen. På eftermiddagen var det dags för mässa igen och även denna kväll blev det ett glas vin och "Bitterfittan". På fredagen var jag tillbaka på jobbet i Lidköping vid lunch och jobbade till klockan 14,45 som vanligt. Tomas var ledig så han hämtade mig och sedan hämtade vi barnen och hade fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0