Tandläkaren

Ja, då har man provat tandläkaren också. Tappade en bit av en plomb för ett tag sedan (ganska länge sedan faktiskt) och skulle egentligen gått dit tidigare men det var ju det här med tummen igen...

Några dagar innan vi åkte till Sverige kände jag att att allt inte stod rätt till och idag hade jag tid där. Jag var lite tidig men tänkte att det gör ju inget för jag kan ju sitta i väntrummet och läsa tidningar under tiden, ja i alla fall titta på bilderna. Tji fick jag, där fanns inga tidningar och det var mer en korridor än ett väntrum och det fick väl en svag 1:a på en mysskala på 1-10. Det var de mjuka fåtöljerna som drog upp betyget lite. Det kändes som att sitta i den gamla delen av sjukhuskulverten på sjukhuset i Lidköpng. Kanske inte så många som varit just där men ni kanske kan ha lite fantasi och föreställa er?!
När jag gick in och stängde dörren ser jag till min fasa att dörren på insidan är VADDERAD. Jösses tänkte jag och tog ett djupt andetag och när jag tittar in ser det precis ut som en vanlig tandläkarmottagning. Tandläkaren var jätteduktig och trots en lagning på nästan en timma så kände jag ingenting. Hit kan jag ju till och med skicka Tomas "tandläkarskräcken" Johansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0