Stress

Julstress.

Trodde jag skulle slippa det i år eftersom vi åker hem och bor hos min kusin= inte lika mycket att stå i.
Det enda jag behövde göra var att planera packning, paket och diverse presenter och vem vi ska träffa och när under de fyra dagar vi är hemma. Dessutom är jag hemma på dagarna och borde ha all tid i världen. Jag borde dock ha anat oråd efter att ha tillbringat 35 år med mig själv. (Att hoppet är det sista som överger en kanske stämmer). Varför blir det då så här?

1. FRÖKEN FRICK SAKNAR TOTALT ALL FÖRMÅGA ATT PLANERA.

2. FRÖKEN FRICK SAKNAR TOTALT ALL STYRKA OCH KRAFT SOM BEHÖVS ATT FÅ TUMMEN UR DET BERÖMDA HÅLET.

Idag har v i stressat halvt ihjäl oss för att hinna det vi ska. Vi har inte hunnit halvvägs ännu och ändå sitter jag här och hamrar på tangentbordet. Vi har knappt börjat packa, Tomas och Albin har åkt iväg på hockey, jag borde ha tvättat mer kläder ... För att ni ska förstå hur illa det är så skickar jag med en bild:

      

Kommentarer
Postat av: Stefan Axelsson

Tjena snygging ;-)

Jag som inte trodde på troll, får nog omvärdera detta för det stämmer ju det du säger

2007-12-28 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0