Migrän

Förra veckan var en jävla skitvecka!
 
På söndagen (veckan därförinnan) fick jag migrän på. Det var en vanlig migrän som gick över framåt kvällningen men den jäkeln kom tillbaka på natten så jag sov i stort sett ingenting, alltså var jag hemma från jobbet på måndagen.

Måndag eftermiddag var hyfsad men jag var trött och tanken var att jag skulle gå och jobba på tisdagen. På natten körde det igång igen, sov inget den natten heller och sov större delen av tisdagen.

På tisdagseftermiddagen kände jag mig bättre och jag åkte och jobbade på onsdagen, jag kan villigt erkänna att jag gjorde inte så många knop. Hjärnan ville liksom inte fungera.
Formulera mail tog en evighet, att bara komma ihåg vilken datum jag skulle skriva (man skriver samma datum sådär 50 gånger om dagen i mitt jobb) tog en evighet. Fick titta i almanackan nästan varje gång.
 På kvällen åkte vi till Vänersborg och hälsade på kompisar som ska flytta hem från Tjeckien till Vänersborg.

På torsdagen var det samma visa igen. Hade inte migrän men var helt väck, yr och huvudvärk och kände mig allmänt konstig så jag var hemma både torsdagen och fredagen.

Med andra ord en jävla skitvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0