Fastighet09

Ja, nu har det blivit så där igen att jag inte varit ute och bloggat på ett tag. Har haft en del att skriva men jag får inte riktigt tummen ur...

Förra veckan var jag i norra Sverige, närmare bestämt Umeå på måndagen, Ö-vik på tisdagen och Härnösand på onsdagen. För en västgötajänta som inte varit längre norrut än Sälen är detta ett äventyr.

Anledningen till att jag var där var att vi har 50 mässor runt om i landet, Fastighet09, där vi bjuder in bostadsrättsföreningar och jag var vår representant. www.fastighet09.se

I Umeå träffade jag mammas gamla väninna som jag inte träffat sedan mammas begravning 2004. Det var jättekul att träffa henne och hon var fortfarande samma goa Britt full av fart.

Kul att få se en annan del av landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0