U-21 EM Spanien-Tyskland

Albin är ett stort fan av fotbollslaget Barcelona. Han kan namnet på alla spelare, vilka positioner de har och hans största favorit är Samuel Eto (stavning har jag inte en aning om för jag är inte ett riktigt lika stort fan vare sig av fotboll eller Eto).
Farfar hade ju snappat upp detta när han var på besök och såg till att farfar, Tomas, Albin och farfars nya frus son åkte och tittade på Spanien-Tyskland U-21 i Göteborg i måndags. Albin var lyrisk, både för att få se sin första stora fotbollsmatch och att få vara uppe så länge. Matchen började inte förrän kl.21.

Linnea hon stannade hos farfars fru utanför Alingsås och hade myskväll och hon såg fram emot det minst lika mycket som Albin såg fram mot fotbollen. Linnea och farfars fru satt i deras nya husvagn och spelade yatzy.

Själv hade jag en myskväll hemma i lugn och ro. Jag skulle jobba som vanligt dagen efter och såg fram emot en kväll på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0