Sjuk igen

Jag har en känsla av att jag inte kommer vara sjuk på flera år framöver. I alla fall om man ser till hur mycket jag varit sjuk den senaste tiden.
I tisdags åkte jag på migrän igen och blev liggande.
Jag har ju haft migrän i många år men den har varierat lite under åren men den senaste tiden har den varit ganska ilsken.
Igår ringde jag till vårdcentralen för jag har haft lite andra symptom också som hjärklappning och yrsel när jag går upp för trappan m.m. Jag fick en tid en timma senare och började med EKG som var perfekt. Läkaren trodde att mina symptom hade med migränen att göra och jag fick prova en annan medicin. Jag har ätit receptfri medicin i flera år för den receptbelagda jag provade var inget bra på mig.
Jag fick en liten provförpackning först för de kostade 70 kr per tablett. Det känns ju lite onödigt att köpa en jätteförpackning om de inte funkar.

Nu tänker jag inte vara sjuk på minst ett år!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Krya på dig. Kram

2009-06-11 @ 11:51:41
Postat av: Kattis

Men Sara då, inte nu igen. Hoppas verkligen att den nya medicinen hjälper. Krya på dig. Kram

2009-06-12 @ 08:15:45
URL: http://kattisochgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0