Tisdag

Igår var det fint väder vilket jag inte väntat mig så på förmiddagen lade jag mig i solen på altanen och läste medan barnen lekte. Sedan ringde jag till den supportguppsmedlem som vi träffade på bowlingen häromdagen. Han och hans dotter skulle till stan så vi bestämde att ta en fika på stan. Vi blev några minuter sena men det blev inte bättre av att vid vägomläggningen i stan så svängde jag åt fel håll och blev ännu mer sen.

Vi hade i alla fall en mysig fika och även om Albin var blyg och inte sa så mycket så tyckte han det var kul att träffa sin gamla klasskompis.

När vi avslutat fikat var det fortfarande fint väder så jag ringde Tomas och frågade om han skulle komma hem i vanlig tid. Vi tänkte nämligen dra till Valy och bada men det tar en stund att åka dit och om Tomas var på väg hem hade han fått sitta och vänta ganska länge på oss utanför huset. Vi var i Valy knappt en timma men det hade hunnit bli riktigt varmt i vattnet. Det blåste också en del så botten var inte lika sunkig som vanligt. Det blir lite dyig botten där ibland.

Sen blev det kvällsmat, blogg, Uno-spel med barnen och Allsång på Skansen fick avsluta kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0