Prag

I går, måndag, var det helgdag här och Tomas var ledig från jobbet. Lyxigt va att komma hit i tre veckor och vara ledig!

Vi bestämde oss för att ta tåget till Prag. Jag var jättesugen på att uppleva atmosfären där igen. Tyvärr så blev det nog inte så mysigt som jag hade trott. Inte för att det var fel på någonting utan det var nog bara mina förväntingar som var för höga. Det är ju så ibland. Vi hade i alla fall en fin dag i Prag och Albin och Linnea gick som små robotar genom staden utan gnäll.
När vi kom hem visade stegräknaren över 19 000 steg och det är mina steg. Barnen har ju tagit betydligt fler.

Vi tittade på Harry Potter och Linnea var så trött att hon bara satt och grät så hon gick och lade sig och sov istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0