Fastighet09

Ja, då har jag varit ute och farit igen. Denna gång gick färden till Halmstad och Hotell Mårtensson.
Själv har jag aldrig varit i Halmstad och således inte på hotell Mårtensson heller men båda var mysiga.

Tomas har varit  där och när de är där med jobbet (vilket de är emellanåt) så brukar de bo på detta hotell så jag hade blivit "förvarnad" att det skulle vara bra.

På kvällen på mässan stod jag och pratade med två av utställarna.  Vi har nämligen företag som föreläser en halvtimma om sina företag och då är det knappt några besökare i mässhallen. Plötsligt knackar någon mig på armen och säger
"Hej Sara"
När jag vänder mig om är det en kompis från Lidköping! Hon bodde på samma hotell och hade fönster ut mot glasverandan där vi hade mässan, undrade vad det var för liv och såg att jag stod där.

På vägen hem åkte jag vägen om IKEA och köpte glas och koppar till jobbet. Det är inte varje dag man får betalt för att gå på IKEA. Synd bara att man inte kunde gå där och strosa ett par timmar när man är utan man som opponerar sig, barn som tycker det är tråkigt och nästan inte en människa i hela varuhuset.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det låter som att du och jag får ta en sväng till IKEA, utan barn och man, när vi är hemflyttade hela familjen!

2009-04-25 @ 14:48:48
URL: http://kattisochgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0