Midsommar del 2

Ja, då var midsommar över och jag hoppas att alla haft en bra sådan. Efter vad jag hört hade vi bättre väder än i Sverige. Det var mulet och blåsigt och 25 grader och när vi åkte hem på natten var det fortfarande så varmt att det räckte med shorts.

Vi kom till värdparet Gustafsson vid 14-tiden och började med sill och färskpotatis. Nubbe och visor serverades också till. Sedan reste vi  midsommarstången och vi vuxna sjöng och dansade medan barnen tittade på! Vi hade både skottska, tjeckiska och australiensiska gäster så vi var ju tvungna att visa hur det går till i Sverige. De såg något skeptiska ut när vi hoppade och sjöng "Små grodorna".

Sedan Blev Tomas och Johan Melin avtackade av chefen Robban (Johan flyttar också hem till Sverige i augusti) och efter det tyckte Robban det var dags att bada så Tomas blev slängd i poolen med kläderna på och sedan tog han mig i famnen och slängde i mig också!

Tack Gustafssons för en trevlig midsommar!


    

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Oj va´Linnéa blir mer o mer lik dig Sara!

Albin är sååå söt....många flickhjärtan kommer han att krossa....

2008-06-29 @ 10:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0