Bröllopsförberedelser

Nu börjar det kännas som det mesta faller på plats inför bröllopet. Tur är väl det förresten för det är ju bara knappt två veckor kvar.
I lördags efter vi ätit frukost på vandrarhemmet i Prag (jag dansade salsa i Prag i fredags för er som missat det) tog jag tåget till Pardubice. Tog en promenad till torget och en lunch på vägen. Jag skulle träffa Gustafssons, Björn och Tomas för att kolla in Town Hall där vi ska gifta oss. När ett bröllopspar gått ut smet vi in för att kolla hur stor lokalen är. Vi var inte säkra på att alla skulle få plats men det var inga problem. Därefter gick vi till Birdie där festen ska vara för att gå igenom lite detaljer och sedan hem för att planera mer och äta tacos innan fotbollen började. Det gick förvånansvärt smidigt med tanke på att jag sovit tre timmar den natten. Det var inte så mycket kvar att diskutera så vi satt med och pratade strunt och drack lite vin.
En av gästerna, Hudson (Golden retriver), fick stanna kvar över natten. Han är åksjuk och att åka med taxichaufförer i Tjeckien är ett säkert sätt att framkalla en spya. Albin och Linnea var lyriska över att han stannade kvar och gick gärna med på en morgonpromenad. När vi kommit  tillbaka från promenaden sa Albin:

"Hudson, du är världens finaste hund. Jag älskar dig!"

"Mamma, jag hoppas att de inte hämtar honom på hela dagen. 7 timmar minst"

Kommentarer
Postat av: Birgitta

som jag skrivit tidigare - det blir till att skaffa hund när ni kommer hem.



Hoppas ni får semester när ni kommer hem......



kram

2008-06-18 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0