Nyårsafton

Eftermiddagen började bra med vinst i hockey Sverige-Tjeckien. Junior-VM går här i Pardubice och vi hade biljetter till denna match. Niklas Wikegård var en av de första vi träffade på och jag ville ha en autograf men fick inte fråga, för min mesige sambo tyckte jag skulle vara pinsam då. Istället gick vi och tog en öl brevid honom där han stod och pratade med några andra kommentatorer.
Jag skulle tippa på att det var lite mer än halvfullt i arenan som tar nästan 10 000 personer och vi var ca 40 svenskar totalt så vi fick skrika hejarramsor tills rösten försvann. Det blev inte så många sånger vid bordet på kvällen av den anledningen.
Har inte sett det själv men vi var tydligen med i TV! (SVT 1)
Efter matchen träffades vi hemma hos Katarina och Jonas. Vi var 15 vuxna och 7 barn. God mat och himla kul hade vi. Vi gick och lade oss vid 2,30 ungefär så dagen efter gjorde vi inte så många knop.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Har inte haft tid att titta på hockey på TV ....men jag kan väl alltid kolla på webben om jag ser er!

2008-01-04 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0