Julen

Vi hade en snabbvisit hemma i Sverige i jul. Vi har ju hyrt ut vårt hus och därför skulle vi bo i min kusin Annelies källare. Det känns som om det hela började sent den 23:e och vi var sena ända till den 27:e när vi åkte hem.

På julafton hade julgröt till frukost med familjen Andersson och Kajsas pojkvän Mattis var också med. Efter frukost kom Tomten och sedan åt vi jullunch. Efter Kalle Anka åkte vi till Birgitta och Bengt-Göran. (Min morbror och moster= Annelies mamma och pappa). Där kom en Tomte till så vi har nog varit väldigt snälla i år!


 
De andra dagarna åkte vi omkring och hälsade på vänner och släktingar och tyvärr är det ju många man inte hinner träffa när det är så kort tid. Vi fick biobiljetter till Arn och barnvakt i julklapp så vi var på bio på annandagens kväll. Jag tyckte den var jättebra. Jag hade hört att det skulle vara mycket våld i den så jag trodde den skulle vara något i stil med Braveheart. Det var ju några huvuden som rullade men mycket mer kärlekssaga än jag förväntat mig. Positiv överraskning.

Vi har haft en jättemysig jul och hoppas att ni som läser detta också haft en bra jul!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Sara!
Jag o Peter var oxå på Arn - en underbar film tycker jag. Tiden bara rann iväg och den 26 aug börjar dom visa del två - gissa vem som kommer att köa för biljett!!
Hälsa familjen.....kram

2008-01-04 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0