Spänning i tillvaron

Jag har nästan fjärilar i magen och svårt att tänka på något annat. Nej, jag är inte nykär men jag har blivit nybörjare på tradera.com.
Min kusin och hennes dotter var och hälsade på i veckan och de hjälpte mig att ta kort på en massa Rörstrandsporslin som jag skulle göra mig av med. De tipsade om Tradera och trodde jag skulle få en del pengar för det. Nu följer jag budgivningen flera gånger per dag och blir mäkta besviken när det inte hänt något men det verkar som om det kommer att gå bra.
De hjälpte mig även att packa upp lite flyttlådor och köra ett helt bil-lass till FA-Fyndet, dagis och Kartåsen (kommunens återvinningsstation.) Nu har jag fått blodad tand. Både vad gäller Tradera och att packa upp flyttkartonger. 9 lådor har packats upp i veckan. Vi har 11 lådor kvar men det börjar faktiskt kännas tomt redan nu. Tänk vad skönt det ska bli när det blir klart.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hello :) hur går det med försäljningen?

Jag har en kartong till frakten sen :)

2008-12-10 @ 22:12:20
URL: http://kajsandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0