Utmaning

Jag har fått en utmaning från Rebecka som bor i Tjeckien. Jag ska svara på frågor och skicka dem vidare. Självklart antar jag utmaningen!

Fem saker på min att-göra-lista idag:
1. Boka en massa besök på jobbet.
2. Skicka brev till Alfa-kassan.
3. Ta mig ut på lunchen istället för att sitta framför datorn.
4. Märka barnens kläder
5. Gå 5 km i Rådaskogen.
Vad gjorde du för tio år sedan?
Hade börjat jobba på Marknadsrespons AB.
Ställen jag bott på:
Göteborg, Lidköping och Pardubice i Tjeckien.
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär: 
(En amerikansk billion är en svensk miljard, en svensk biljon är  tusen miljarder. Mycket pengar oavsett!)
1. Betala av huset eller bygga nytt.
2. Köpa ny bil
3. Resa en massa 
4. Ge till välgörenhet och släkt och vänner.
5. Jag reser nog lite till.

Regler: Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar. Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.

Jag utmanar Kristina på jobbet för hon är den enda bloggaren jag känner till som inte redan är "drabbad" av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0