Oktober

Ja, då har man startat en blogg då...
Vet ju med mig att jag inte är så bra på att skicka mail till alla så det kanske är lättare på detta viset för er som är intresserade av att veta hur vi har det här nere i Tjeckien. Som ni nu alla vet blev det två år i stället för ett. Vi trivs så bra och ett år låter som en lång tid men vi har inte hunnit med hälften av vad vi velat göra här nere.

Tomas pappa Lasse var här en vecka i mitten av augusti och han fick en tuff vecka minsann. En timmes tennislektion med instruktör, bowling, squash och en 18-håls golfrunda. (Var nog tacksam över att få komma hem och vila upp sig lite)

Denna vecka har Albin höstlov men han och Linnea har lyckats bli sjuka så vi har inte gjort så många knop denna vecka. Idag gäller handling och utrensning av sommargarderoben. Känns inte som någon lyxig dag direkt men någon måste ju göra det och då det ändå regnar, är 10 grader och blåser känns det som ett bra tillfälle.

Dags att köra igång...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tja, sara.. fick ditt mail här om din nya fina blogg.. Föreslår att du lägger upp dags aktuella priser på stratopramen varje dag.. :) haha

Lägg gärna ut lite bilder på närmiljön också.. vore kul att se. Harr'e gött!

2007-10-25 @ 11:14:10
Postat av: Maria Coop

Vad roligt med en blogg !
Joppen och jag pratade just att vi saknar dig !!

2007-10-25 @ 11:18:46
Postat av: Maria Coop

Hej igen !
Bäckström tror att det blivit en förväxling - hon skulle haft ditt liv och du skulle haft hennes !
Sköt om er !

2007-10-25 @ 11:22:24
Postat av: The tall handsome guy you met in Norway

Tjena hot chick. Jätte bra med en blogg. Denna vil jag lesa ofte. Vi sees :-)

PS: Träffas vi i Norge snart????

2007-10-25 @ 14:31:41
Postat av: Rebecca

Hej Sara!
Kul att du också fastnat i "blogg-träsket"!
/Rebecca

2007-10-25 @ 15:55:29
URL: http://pardubice.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej Sara!
Vad bra, då kan jag hålla mej lite uppdaterad om vad som händer i Tjeckien!
Lycka till!
Hörs, Åsa

2007-10-25 @ 20:24:57
Postat av: Lotta

Dobriden Sara!
Kul med blogg... Ska försöka läsa dig så ofta jag kan... Vi får väl ses snart nu när jag är "back in CZ" Pilates? // Lottis

2007-10-26 @ 09:55:38
Postat av: Birgitta

Hej Sara!
Åh va kul de va att läsa vad ni har gjort!
Kan se dig framför mig - lugn som en filbunke trots allt! *ler*
Hoppas att vi ses när ni är hemma över jul!!
Hälsa Tomas o barnen.....
Kram Birgitta ...jaja...Peter hälsar oxå

2007-11-07 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0