Födelsedag

I morgon fyller jag år och Tomas har ordnat en överraskningsresa över helgen. Vet inte vart vi ska mer än att jag behöver pass. Håller på och packar för fullt, både till barnen som ska bo hos familjen Gustafsson och mig själv. Var bara tvungen att ta en paus efter som jag är SJUK. Snacka om dålig timing. Har haft feber och förkylning ett par dagar och blir lite matt så fort jag gör något men jag är mycket bättre idag så det ska nog gå bra.

I kväll var det meningen att vi tjejer skulle gått ut och ätit och det hade varit jättekul för vi har inte gjort något sådant på hela hösten men jag stannar hemma och vilar upp mig så jag orkar med helgen istället.

Vi åker tidigt i morgon bitti så barnen ska redan i kväll till Gustafssons. Eftersom FRU Gustafsson ska gå ut och äta ikväll kommer HERR Gustafsson och Tomas äta pizza och titta på film ikväll. (Ska väl även ta hand om barnen men det verkar vara prio. 2. Öl och film verkar vara prio 1. (Obs skämt!). De ska ta hand om fyra barn mellan 2 och 6 år, plus en magsjuk hundvalp
Nu känns det som om jag hämtat andan så jag måste väl fortsätta packa. Jag skriver nästa vecka om hur helgen varit och VAR vi varit.

GRATTIS KATE SOM FYLLER ÅR IDAG!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

GRATTIS SARA PÅ DIN 35-ÅRS DAG! ÄNTLIGEN BLIR DET RÄTT!!.HAHAHAHHA

KRAMAR BIRGITTA

2007-11-17 @ 11:27:49
Postat av: Inger

Grattiskramar och trevlig resa och krya på dig
önskar Inger o Bertil

2007-11-17 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0